SOČI – U Krasnaji Poljani smještenoj u ruskoj regiji Krasnodar održan je od 5. do 9 studenoga 2012. sastanak svjetskih medija za Zimske olimpijske igre (ZOI) Soči 2014. (7. do 23. veljače). Predstavnici medija, njih 300, obišli su u okviru sastanka i poprišta Igara.
Objekti za ZOI Soči grupirani su u mjestu Adler na obali Crnog Mora i 30 km udaljenom planinskom području Krasnaja Poljana. Udaljenosti među olimpijskim objektima na ZOI Soči 2014. bit će tako najkraće u povijesti zimskih Igara.
Također prvi puta u povijesti zimskih Igara sve dvorane za sportove na ledu smještene su u Olimpijskom parku. Tu se nalaze Bolshoy Ice Dome (hokej na ledu muški), Shayba Arena (hokej na ledu žene), Olimpijski stadion Fisht (svečano otvaranje i zatvaranje), Ice Cube (curling), Iceberg Skating Palace (umjetničko klizanje i brzo klizanje na kratkim stazama) i Adler Arena (brzo klizanje). Pored samog Olimpijskog parka u izgradnji su Glavni medijski centar, Olimpijsko selo te hoteli za novinare i ostale akreditirane osobe.
Do planinskog područja, 48 km udaljenog od Olimpijskog parka, posjetitelji Igara će pristizati cestom ili željeznicom koji su trenutno u izgradnji. Tu ih očekuju RusSki Gorki Jumping Center (skijaški skokovi i nordijska kombinacija), Sliding Center Sanki (bob, sanjkanje, skeleton), Rosa Khutor Alpine Center (alpsko skijanje), Rosa Khutor Extrem Park (snowboard, slobodno skijanje) i Laura Cross-country Ski & Biathlon Center (biatlon i skijaško trčanje). Svi se ovi objekti, osim Laure i Sankija, još grade, kao i dva Olimpijska sela te Rosa Khutor Resort, kompleks hotela u dolini Rosa.
Domaćinstvo zimskih Igara istodobno je i ambiciozan projekt za razvoj planinskog odmarališta. Odlukom ruske vlade u izgradnji je ukupno 206 objekata, od kojih je 30 izravno vezano uz ZOI, dok ostalih 176 čine turističku i tehničku infrastrukturu. Angažirano je više od 60 tisuća radnika. Do 2014. izgradit će oko 400 km ceste, više od 20 km žičare te postaviti 700 km električnih vodova i kabela. Vrijednost financijskih ulaganja koje je Organizacijski odbor ZOI Soči 2014. uspio privući kroz marketinški program u zadnje tri godine iznosi 1,2 milijardi USD.
Osim 6 tisuća sportaša i pratećih osoba iz 80-ak zemalja te 25 tisuća volontera, na Igrama se očekuje i 13 tisuća akreditiranih predstavnika medija. Natjecanja u sedam sportova trajat će 17 dana. Nove discipline na programu Igara su ekipno natjecanje u umjetničkom klizanju, ženski skijaški skokovi, mješovita štafeta u biatlonu i sanjkanju, halfpipe skijanje (akrobacije u snježnom polucilindru), slobodno skijanje slopestyle, snowboard slopestyle te paralelni slalom u snowbordu.
HOO/Manuela Sentđerđi