Ogromno je bilo slavlje navijača i igrača Karlovca nakon što je u 93. minuti Matej Jelić donio Karlovčanima pobjedu nad Šibenčanima. Bila je to potvrda mnogima da je projekt karlovačkog nogometnog prvoligaša od samoga početka krenuo u potpuno krivom smjeru. Dok je još novca bilo u izobilju u NK Karlovcu nije se nažalost koristio na pravi način – za poboljšanje rada nogometnih škola i klubova NSKŽ, već se pošto-poto trčalo za rezultatom.
Nakon podosta «prolivene žuči» red bi bio da se konačno za „okruglim stolom“ i dogovori budućnost NK Karlovca. Kada bi postojala istinska volja i želja pomoći NK Karlovcu tada bi gradsko i županijsko vodstvo, te nogometni djelatnici «okrenuli list» i s NK Karlovac, bez obzira na moguće «traume» koje bi ga tada dočekale, krenuli ispočetka stvarati klub na zdravim osnovama. Zbog čega bi ispadanje u niži rang natjecanja bila tragedija?! Veća je šteta kad se NK Karlovac kao sada sistematski uništava i preživljava na «aparatima». Međutim, za takvo što bi trebao postojati jak interes. Možda ga imaju pojedinci? Ali, razrješenje je jedino tako moguće, a vođenje kluba bi konačno trebalo prepustiti onima koji to hoće, znaju i mogu klub izvući «iz gliba» u koji je upao.
Ima jedan, nadam se poučan primjer, pročitao sam ga u jednom poslovnom listu, a asocirao na NK Karlovac. Njemački klub «St. Pauli» pao je u treću ligu, a sponzori su nastavili i dalje puniti klupsku blagajnu. Na 2. konferenciji za šport i marketing koja je tamo negdje 2005. održana u Zagrebu i kojoj sam bio nazočan, a čiji je cilj bio da se pomogne u osmišljavanju marketinga za klubove, vodeći ljudi na konferenciji – Sanja Pola-Katavić i Tomaž Ambrožić, naglasili su: «Lako je kad smo prvi, što kada športski uspjeh izostane?».
Neki projekti pokazuju da je moguće zadržati vjernost navijača i zanimanje sponzora i medija i u teškim vremenima za klub. Upravo su o takvom iskustvu s njemačkim klubom «St. Pauli» govorili partner mreže Scholz&Friends koja je orijentirana na osmišljavanje brandova Oliver Drost i Jens Dreesen. Za osmišljavanje kreativne kampanje za taj klub nagrađeni na jednom od najvećih sajmova takve vrste u Münchenu. S kreativnom kampanjom za «St. Pauli» dokazali su da odlična športsko-marketinška akcija ne mora nužno ovisiti o športskom uspjehu. Dreesen je naglasio važnost dobre analize tvrtke za koju se radi kampanja s obzirom na to da je poznavanje njezine različitosti, posebno u športu, preduvjet dobre marketinške kampanje. «St. Pauli» nije bio, a nije ni sada osobito uspješan nogometni klub. Prije bi se moglo reći da je slab. Međutim, nekako su se uspjeli plasirati u prvu ligu i tako dobiti šansu napraviti nešto više pomoću sponzora. Ali prije toga sponzore je ne neki način trebalo privući. Najprije su odredili što «St. Pauli» za razliku u odnosu na ostale klubove. I tako, iako su znali da će «St. Pauli» teško ostati u Bundesligi ipak su se prihvatili posla. Komunikaciju s navijačima i sponzorima zasnovali su na revolucionarnosti, a kad je «St. Pauli» pao u drugu ligu krenuli su s kampanjom «St. Pauli za cijeli život“, nastojeći zadržati sponzore. Klupski katalog su napravili nalik na Bibliju, ali to nije pomoglo igračima, pa je «St. Pauli» pao u treću ligu. Još su više radikalizirali revolucionarnost tako da je «St. Pauli» išao na pripreme na Kubu gdje su igrali prijateljske utakmice, a pritom se isticao duh borbenosti i nepobjedivosti. Ono što je vrlo bitno je da je «St. Pauli» unatoč lošim rezultatima ostao u pozornosti medija koji su uvijek imali o čemu pisati, a što je pak zadržalo sponzore.
«Trakavica» oko NK Karlovac tako je odavno već završena i sada je na pragu nova faza razrješenja. Zadnji je čas da u NK Karlovcu okrenu list. Nikad se ne treba predavati: još ima šanse za NK Karlovac! Što zapravo želim reći: Sponzoriranje u športu danas se više ne može svesti na postavljanje panoa na stadionu, s obzirom na to da nisu lako uočljivi, posebno na televiziji i novinama. Treba se okrenuti alternativnim načinima. Posebno to vrijedi za klubove koji nisu na samom vrhu jer takvima najčešće nije problem naći sponzore. Svaka sličnost je slučajna, no to nikako nije razlog da se dobri primjeri ne preuzmu i prilagode vlastitoj sredini.
Karlovačkim plavo-bijelima još preostaju dva susreta i čini se da će ipak uspjeti preživjeti do kraja treće, najteže prvoligaške sezone. Bit će to barem mala nagrada za preostale pojedince koji se trude spasiti klub od gašenja. U sljedećem kolu Karlovac gostuje u Zadru, a potom, za dva tjedna, oproštaj od prvoligaškog društva označit će domaća utakmica s Rijekom.