Nekategorizirano

Problem toplane zainteresirao i krovnu organizaciju potrošača, prijete tužbom u Bruxellesu

Problem toplane zainteresirao i krovnu organizaciju potrošača,
prijete tužbom u Bruxellesu

Državni Inspektorat (DI) i AZOP raspravljaju o temi "što je starije kokoš ili jaje". AZOP i DI nemaju ovlast donošenja presude. Između redaka teksta kojim DI i AZOP upozoravaju „ROZP“ –Regionalnu organizaciju zaštite potrošača i predsjednika Organizacije na "krivo tumačenje propisa" je jasno da upravo oni mogu biti odgovorni za posljedice, piše Ilija Rkman, predsjednik Saveza "Potrošač" i Zagreba, krovne organizacije zašite potrošača u Hrvatskoj.

Kako se pita u svom dopisu, tko je Gradskoj toplani u Karlovcu i temeljem kojeg propisa mogao prepustiti bazu osobnih podataka te kaže da je DI to razbistrio a AZOP nije.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

- Prepuštanje baze podataka je upaljač svih današnjih problema iako je organizacija ROZP na vrijeme sve nadležne institucije upozorila, gdje su pisane privole korisnika "stare toplane" i zašto su opće uvjete objavili na internetu umjesto u novinama "24 sata" koje imaju rubriku "potrošač" a koje će svaki korisnik kupiti, piše Rkman.

Nadalje, pita se znaju li DI, AZOP i GT koliko kućanstava u Karlovcu imaju internet kad kažu da su opći uvjeti nove toplane dostupni na internetu i zašto AZOP i DI nisu tražili susret s predstavnikom ROZP-a te zašto su tako dugo čekali nadzor.

Rkman otvara još niz pitanja, od onog zašto se krši pravo potrošača na izbor, je li netko ocijenio ustavnost i zakonitost općih uvjeta, zašto se zaboravlja i zaobilazi sudska praksa i područja odvajanja iz sustava grijanja, te zašto šute u Odjelu potrošača u ministarstvu energetike, HERA-i.

Po njemu, karlovački bi slučaj trebao za posljedicu imati održavanje izvanredne sjednice Nacionalnog vijeća za zaštitu potrošača, podizanje ustavne tužbe, arbitražu pučkog pravobranitelja i s time, s obzirom na napade na ROZP, u zaštiti prava ići sve do Bruxellesa.

KAportal.hr

Izdvojeno


Reci što misliš!