Novi hrvatski brand - Karlovac grad Zvijezde, četiri rijeke i - "grad susreta"
Grad Karlovac dobio je svoj novi vizualni identitet koji bi ga trebao učiniti prepoznatljivom destinacijom u hrvatskoj javnosti, te tako učiniti da privuče što veći broj turista ali i ulagača u gospodarstvo, tvrde u "Millenium promociji" koja je godišnje "brendiranje grada" Gradu Karlovcu naplatila 260 tisuća kuna. Uz već opće poznate "brendove" koje Karlovac karakteriziraju kao "Grad Zvijezde" i "Grad četiri rijeke", u novom vizualnom identitetu Karlovac bi trebao postati i "Grad susreta". Kako je objasnio dr. sc. Božo Skoko iz "Milleniuma", Karlovac kao "Grad susreta" bit će mjesto gdje će se ciljano dolaziti, zadržavati i poslovno susretati. Karlovac bi tako, objasnio je na današnjoj prezentaciji u Gradskoj knjižnici Skoko, postao mjesto gdje se spajaju Europa i Balkan, sjeverna i južna Hrvatska ali i mjesto kroz koje se više samo ne prolazi već u njemu zadržava. Jedan od slogana u prvoj kampanji će stoga biti "Vidimo se u Karlovcu". Grad Karlovac je dobio i novi znak koji bi ga trebao učiniti prepoznatljivim na tržištu. Znak simbolizira karlovačku šestokraku zvijezdu koja u svom središtu ima oznaku "centra" a ispod koje se nalazi ime grada Karlovca.
- Karlovac postaje brend u Hrvatskoj nakon Dubrovnika, Hvara, Varaždina i drugih gradova. Konkurencija je jaka ali već u narednoj godini trebali bi osjetiti posljedice "brendiranja". To su veća posjećenost, jačanje potražnje, rast cijena nekretnina, povećanje zarade od ugostiteljstva i turizma, otvaranje novih radnih mjesta i veće zadovoljstvo građana uz ugodniji život, rekao je Skoko.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
-
Dodaju da se "upravo taj dio radova odnosno ispitivanja provodi jer kompletan sustav grijanja mora ostvariti ugovorom definirane karakteristike".
-
Radi se isključivo o Nestle KIT KAT Mini 200 g u vrećici, izvijestio je HAPIH
Da bi se pristupilo "brendiranju" izvršeno je ispitivanje građana i dijela karlovačkih intelektualaca što misle koji su najjači aduti grada Karlovca. Ispitani su redom Karlovac prepoznali kao grad Zvijezde, parkova, rijeka, piva pa čak i HS-a - pištolja kojeg proizvodi tvrtka HS Produkt. Karlovac kao novi brend trebao bi ponuditi svoju priču, te imati koordinirane gradske manifestacije koje bi odgovarajućim promotivnim aktivnostima grad učinile novim središtem Hrvatske.
Na razini Hrvatske, a da ne govorimo Europe i svijeta, Karlovac je prilično nepoznat grad dok je, tvrde u "Milleniumu" i gradskoj upravi, ovo najbolji način da se to promijeni.
KAportal.hr
[caption id="attachment_6370" align="alignleft" width="300" caption="Dr. sc. Božo Skoko"][/caption]
Izdvojeno
-
Prema projektnoj dokumentaciji odabrana metoda zabijanja ne smije uzrokovati nikakvu štetu susjednim građevinama ili instalacijama, naglašava se u priopćenju.
-
Sve je to velika laž. Sutra se nakon 90 godina obnavlja procesija za Veliki petak u organizaciji KUD-a Klek kojega vodim. Možda gradonačelniku to smeta, kazala je.
-
Na sud je doveden 40-godišnjak za kojeg je utvrđeno da je na području Karlovca upravljao osobnim automobilom karlovačkih registarskih oznaka pod utjecajem alkohola od 1,99 promila
-
Dodaju da se "upravo taj dio radova odnosno ispitivanja provodi jer kompletan sustav grijanja mora ostvariti ugovorom definirane karakteristike".
Reci što misliš!