Nekategorizirano

Novi hrvatski brand - Karlovac grad Zvijezde, četiri rijeke i - "grad susreta"

Novi hrvatski brand - Karlovac grad Zvijezde, četiri rijeke i -

Grad Karlovac dobio je svoj novi vizualni identitet koji bi ga trebao učiniti prepoznatljivom destinacijom u hrvatskoj javnosti, te tako učiniti da privuče što veći broj turista ali i ulagača u gospodarstvo, tvrde u "Millenium promociji" koja je godišnje "brendiranje grada" Gradu Karlovcu naplatila 260 tisuća kuna. Uz već opće poznate "brendove" koje Karlovac karakteriziraju kao "Grad Zvijezde" i "Grad četiri rijeke", u novom vizualnom identitetu Karlovac bi trebao postati i "Grad susreta". Kako je objasnio dr. sc. Božo Skoko iz "Milleniuma", Karlovac kao "Grad susreta" bit će mjesto gdje će se ciljano dolaziti, zadržavati i poslovno susretati. Karlovac bi tako, objasnio je na današnjoj prezentaciji u Gradskoj knjižnici Skoko, postao mjesto gdje se spajaju Europa i Balkan, sjeverna i južna Hrvatska ali i mjesto kroz koje se više samo ne prolazi već u njemu zadržava. Jedan od slogana u prvoj kampanji će stoga biti "Vidimo se u Karlovcu". Grad Karlovac je dobio i novi znak koji bi ga trebao učiniti prepoznatljivim na tržištu. Znak simbolizira karlovačku šestokraku zvijezdu koja u svom središtu ima oznaku "centra" a ispod koje se nalazi ime grada Karlovca.

- Karlovac postaje brend u Hrvatskoj nakon Dubrovnika, Hvara, Varaždina i drugih gradova. Konkurencija je jaka ali već u narednoj godini trebali bi osjetiti posljedice "brendiranja". To su veća posjećenost, jačanje potražnje, rast cijena nekretnina, povećanje zarade od ugostiteljstva i turizma, otvaranje novih radnih mjesta i veće zadovoljstvo građana uz ugodniji život, rekao je Skoko.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Da bi se pristupilo "brendiranju" izvršeno je ispitivanje građana i dijela karlovačkih intelektualaca što misle koji su najjači aduti grada Karlovca. Ispitani su redom Karlovac prepoznali kao grad Zvijezde, parkova, rijeka, piva pa čak i HS-a - pištolja  kojeg proizvodi tvrtka HS Produkt.  Karlovac kao novi brend trebao bi ponuditi svoju priču, te imati koordinirane gradske manifestacije koje bi odgovarajućim promotivnim aktivnostima grad učinile novim središtem Hrvatske.

Na razini Hrvatske, a da ne govorimo Europe i svijeta, Karlovac je prilično nepoznat grad dok je, tvrde u "Milleniumu" i gradskoj upravi, ovo najbolji način da se to promijeni.

KAportal.hr

[caption id="attachment_6370" align="alignleft" width="300" caption="Dr. sc. Božo Skoko"][/caption]

Izdvojeno


Reci što misliš!