Novi hrvatski brand – Karlovac grad Zvijezde, četiri rijeke i – “grad susreta”

Prezentacija "brenda" u Gradskoj knjižnici

Znak kojim će se Karlovac predstavljati

Grad Karlovac dobio je svoj novi vizualni identitet koji bi ga trebao učiniti prepoznatljivom destinacijom u hrvatskoj javnosti, te tako učiniti da privuče što veći broj turista ali i ulagača u gospodarstvo, tvrde u “Millenium promociji” koja je godišnje “brendiranje grada” Gradu Karlovcu naplatila 260 tisuća kuna.
Uz već opće poznate “brendove” koje Karlovac karakteriziraju kao “Grad Zvijezde” i “Grad četiri rijeke”, u novom vizualnom identitetu Karlovac bi trebao postati i “Grad susreta”. Kako je objasnio dr. sc. Božo Skoko iz “Milleniuma”, Karlovac kao “Grad susreta” bit će mjesto gdje će se ciljano dolaziti, zadržavati i poslovno susretati. Karlovac bi tako, objasnio je na današnjoj prezentaciji u Gradskoj knjižnici Skoko, postao mjesto gdje se spajaju Europa i Balkan, sjeverna i južna Hrvatska ali i mjesto kroz koje se više samo ne prolazi već u njemu zadržava. Jedan od slogana u prvoj kampanji će stoga biti “Vidimo se u Karlovcu”.
Grad Karlovac je dobio i novi znak koji bi ga trebao učiniti prepoznatljivim na tržištu. Znak simbolizira karlovačku šestokraku zvijezdu koja u svom središtu ima oznaku “centra” a ispod koje se nalazi ime grada Karlovca.

- Karlovac postaje brend u Hrvatskoj nakon Dubrovnika, Hvara, Varaždina i drugih gradova. Konkurencija je jaka ali već u narednoj godini trebali bi osjetiti posljedice “brendiranja”. To su veća posjećenost, jačanje potražnje, rast cijena nekretnina, povećanje zarade od ugostiteljstva i turizma, otvaranje novih radnih mjesta i veće zadovoljstvo građana uz ugodniji život, rekao je Skoko.

Da bi se pristupilo “brendiranju” izvršeno je ispitivanje građana i dijela karlovačkih intelektualaca što misle koji su najjači aduti grada Karlovca. Ispitani su redom Karlovac prepoznali kao grad Zvijezde, parkova, rijeka, piva pa čak i HS-a – pištolja  kojeg proizvodi tvrtka HS Produkt.  Karlovac kao novi brend trebao bi ponuditi svoju priču, te imati koordinirane gradske manifestacije koje bi odgovarajućim promotivnim aktivnostima grad učinile novim središtem Hrvatske.

Na razini Hrvatske, a da ne govorimo Europe i svijeta, Karlovac je prilično nepoznat grad dok je, tvrde u “Milleniumu” i gradskoj upravi, ovo najbolji način da se to promijeni.

KAportal.hr

Dr. sc. Božo Skoko

Podijeli ovaj tekst...

Google1GoogleMyspaceRSS

98 komentara na Novi hrvatski brand – Karlovac grad Zvijezde, četiri rijeke i – “grad susreta”

  1. Ivek 26/05/2010 13:22 at 13:22

    Ovo da se ovdje spaja Europa i Balkan je takva glupost koda ju je izmislila ekipa s Hrvatskih studija! :p

  2. Rakovac_do_Pekinga 26/05/2010 13:27 at 13:27

    Pa ne, da je s Hrvatskih studija onda bi sve bilo Europa, kakav susret s Balkanom :)

    Inače, nisi u pravu, u nizu geografskih teorija o Balkanu jedna od češćih je da je razdjelnica upravo rijeka Kupa ;)

  3. Rakovac_do_Pekinga 26/05/2010 13:31 at 13:31

    A kaj se tiče konkretne teme, budući sam do u srži upućen u cijeli projekt, meni je tu ključni problem što ne znam čemu ulaganje baš tolike love u nešto što je 90% bilo jasno i prije.
    Istina je da su ponešto napravili i provoditelji projekta, par zanimljivih prijedloga, a uostalom treba odraditi i terenski rad (nisu anketirani samo Karlovčani već i građani cijele Hrvatske – tu me recimo ugodno iznenadilo da je i kod njih Zvijezda na prvom mjestu, mislio sam da će premoćno biti četiri rijeke ili piva, nisam mislio da se za Zvijezdu toliko zna)…
    Ali 90% toga bih im ja rekao za 2600 kuna :)

  4. banija parlamentarna monarhija 26/05/2010 13:31 at 13:31

    Mi na Baniji oduvijek znamo da smo Europa za razliku od vas Turaka s desne obale Kupe. Od tuda i nedavna inicijativa našeg zadnjeg banijanskog bana da se raspelom obilježi gdje počinje predziđe krščanstva

  5. banija parlamentarna monarhija 26/05/2010 13:33 at 13:33

    A Rakovac, da smo sami ovako nešto išli raditi, sada bi se vjerojatno još svađali oko sadržaja prvog pitanja u upitniku

  6. Ivek 26/05/2010 13:34 at 13:34

    Inače ta teorija s Kupom je odbačena jer je samo teorija! ;) To si mi volimo tepat da je to granica. Balkan je više socio-politički nego geografski pojam. Granica Balkana je po Krleži bio glavni kolodvor u ZG, ali se ta granica sada pomaknula do Beča. :D Granica na Kupi je više naša utjeha da neki od nas i ne žive na Balkanu. :D

  7. banija parlamentarna monarhija 26/05/2010 13:34 at 13:34

    Meni je ovo OK, i za puno beskorisnije stvari se baca puno veća lova. Čini mi se da je ovo ipak profi odrađen posao (ne znam puno), ali pravo je pitanje: Što sada dalje?

  8. Ivek 26/05/2010 13:35 at 13:35

    Rađe Turčin bez Bana nego Europljan s Banom! :D

  9. Rakovac_do_Pekinga 26/05/2010 13:37 at 13:37

    Dobro, to vrijedi za ove s Banije, mi ostali smo Balkanci kak god okreneš :)

    Sve u svemu, projekt kao projekt (mada i dalje mislim da je malo preskup) je u biti dobar i pohvalan. I može rezultirati s okej stvarima.

    Samo od papira nema vajde. Tek sad treba počet i radit na tome. Znam i ja da su parkovi (kojih ima više nego u pola Hrvatske zajedno) i četiri rijeke super brend. Ali ga sad treba i osmislit i prezentirat.

  10. banija parlamentarna monarhija 26/05/2010 13:38 at 13:38

    to si vi tako tepate :-)
    A u kontekstu turizma nam i ne treba pečatirana potvrda PMF-a, brodarskog instituta i Ruđera da je granica baš tu ili tamo. Tak si je Petrova gora prisvojila Petra Svačića, Dalmoši Marka Pola, i na tome beru lovu. A mi se branimo nečeg što bi nam mogla biti prednost

  11. Ivek 26/05/2010 13:39 at 13:39

    Meni je genijalno da sad kad imamo znak brenda (gay frendli znak inače) budu sve nekretnine skočile u nebo i svi će bit zaposleni. :D

  12. Rakovac_do_Pekinga 26/05/2010 13:42 at 13:42

    A čuj ciniče novocentarski, neće, ali slažem se s ovim europljaninom s Banije – to je okej stvar AKO će doista radit i sigurno će donijet pozitivne pomake.
    Druga stvar je kaj se kad je naša gradska vlast u pitanju svi uvijek pribojavamo da će sad nakon prezentacije projekta papiri završit u ladici…

  13. Rakovac_do_Pekinga 26/05/2010 13:43 at 13:43

    A i banija je u pravu, tak je naš frend Č. kad smo bili na Petrovoj gori rekao da će tak on sebi u vrtu napravit grob i reć da je to Jimmy Hoffa

  14. Ivek 26/05/2010 13:47 at 13:47

    Ma iskreno nazovimo onda to pravim imenom. Varanje debila koji popuše te gluposti koje im se serviraju. Ako je to turizam OK, ali meni je to gluparanje. Inače ono na Petrovoj gori ne može dokazat nitko živ pa rade sa Snačićem parade. Ko i ovi od Marka Pola kaj nitko ne može dokazat. To mi je malo bedasto, al ak je to turizam onda dobro. Dajte neukoj čeljadi kruha i igara i sve bu dobro. :D
    Rakovče ovo je cinizam i sarkazam! :D

  15. Dea 26/05/2010 13:48 at 13:48

    Ova izjava da je ovdje susret Balkana s Europom, je najve… marketinški promašaj ikad zapažen. Što time govorimo? Kome je to brand? Poznajem Skoku, ali mu je rad postao konfekcija i ne poznaje temu koju obrađuje, već je tretira kao čisti objekt. Kao i svaki drugi. Grad su ljudi, a ljudi se ne tretiraju kao proizvod. Po meni je ovo loše i za grad i za ljude. Porast cijena nekretnina u gradu koji je granica s Balkanom? Hallo? Koja je tu perspektiva osim nemirnog područja, transfera i vojne oblasti kao definicija graničarskog grada. Nikada takva definicija ne može biti brand. Danas je brand ekologija, čistoća rijeka, baština, priroda..a svime time Karlovac obiluje. Dakle, nema se što stavljati u promociju grad između Europe i Balkana..definiraš li se kao takav, uzalud ti i rijeke i Zvijezda.Jel znaju ovi ljudi o čemu pričaju?

  16. Rakovac_do_Pekinga 26/05/2010 13:50 at 13:50

    Nigdje u brendu ni projektu se ne spominje Balkan, osim u jednoj Skokinoj izjavi na prezentaciji projekta.

  17. Ivek 26/05/2010 13:52 at 13:52

    OVO JE BALKAN!!! :D

  18. banija parlamentarna monarhija 26/05/2010 13:54 at 13:54

    Po tebi Dea, ja onda znam barem 30 gradova u Hrvatskoj koji su ispred Karlovca po čistoći, uređenosti, prirodnim ljepotama… Brend bi trebao biti nešto što te čini drugačijim od ostalih, na temelju čega ćeš privući ljude. A mi jesmo vojni grad, oduvijek smo bili i to nije nešto čega se treba sramiti. Ali naravno da to ne znači da ćemo ulagati samo u vojni muzej i ciljati samo na turiste koji se pale na bitke s turcima. Ekologija je brend Pliticama i rastokama. Nama to nije strateška prednost, ko što Čakovcu nije brend vojna povijest.

  19. Rakovac_do_Pekinga 26/05/2010 13:56 at 13:56

    Dobro banija ti sad isto pretjeruješ i to brutalno, pogotovo ako uzmemo u obzir kontinentalnu Hrvatsku, a to je i jedino logično.
    S ostatkom se slažem.

    A općenito uopće ne razumijem potrebu da se ide pljuvat po svemu.
    Hrvati su najjadniji narod.

  20. Ivek 26/05/2010 13:59 at 13:59

    Iskreno ja mislim da se trba usko specijalizirati na tri segmenta u turizmu. Vojni turizam (Zvijezda i vojna povijest), lovni i ribolovni (pozdrav Talijanima) i tranzitni (fala Banija) i kongresni. Sve ostalo treba podrediti tome. Uvjete imamo samo ih treba znati iskoristiti. Inače još jednom znak mi se ne sviđa. :D

  21. danchi 26/05/2010 14:01 at 14:01

    božo skoko – hrvatski studiji at their best, hercegbosno srce ponosno, prebacili se na politologiju,malo radimo za vladu, malo za sebe, malo za faks.. malo gay, malo olimpijske boje i font ko PPK kobasice. obzirom da smo najjadniji i znamo da se po svemu pljuje – pa zašto sada stat?!

  22. Dea 26/05/2010 14:02 at 14:02

    Zgodni ste, iz reakcija se isčitavaju autori! Sve 5! Ne sviđa mi se objašnjenje brendova i priča o Karlovcu kao granici Balkana i Europe. A priča prodaje brend. I nije pljuvanje već konstatacija. To je razlika i mislim da svatko ima pravo na mišljenje. Što ste se odmah postavili na noge. Komentari služe da bi ljudi dali svoj stav a ne da bi pisali ono što će zadovoljiti pojedince koji budno prate napise. Uživajte, više mišljenja bolji proizvod:-)

  23. banija parlamentarna monarhija 26/05/2010 14:03 at 14:03

    ma znam ja da ti ne daš naše parkove, ali niko neće doći iz Japana u Karlovac zbog uređenih cvjetnjaka pred glavnom poštom. Al zbog neke rekonstrukcije bitaka s turcima ili obilaska utvrda vojne krajine bogami hoće. Ja još nisam čuo da su horde japanskih turista pohrlile u neki grad zato kaj je dobio zeleni cvijet. Da se lijepo vidi, to je točno, samo to nam nije neko polazište za brendiranje. Možda kada bi uzeo sve parkove, šetališta i nešto, pa ih nabildao i uredio, ali to je nešto što ionako svaki grad treba raditi

  24. Rakovac_do_Pekinga 26/05/2010 14:04 at 14:04

    Ja sam prema znaku ravnodušan :) Nit mi se sviđa nit mi se ne sviđa, ali u ovom “Karlovac – grad susreta” ima nešto i dalo bi se pametno iskoristit ako će se time bavit pametni i stručni ljudi koji će uz to taj posao obavljat s puno volje.

    Inače se poprilično slažemo, s tim da bih ja vojni turizam ipak bazirao izvan grada (Turanj, puno osmišljeniji nego danas, čak i uz naplatu na što su stranci naviknuti u svojim zemljama), Zvijezda se jednako može iskoristiti kao povijesna vrijednost umjesto kao vojna, no Zvijezdu u ovom trenutku uopće ne bih gurao naprijed jer za to je potrebno prvo urediti je barem donekle.

    A lov i ribolov svakako imaju ogromnu perspektivu, podosta Talijana fanatika je usred rata dolazilo pecat, i to ne u mirnijim razdobljima nego ono, jučer bila opća opasnost, danas ujutro Talijani pecaju na Kupi.

  25. Rakovac_do_Pekinga 26/05/2010 14:05 at 14:05

    Banija – pa evo ti sad podrobnije objašnjenje ;) A za parkove samo kažem da sereš :P Ne mislim da su oni fenomenalna turistička prednost, mada, uzevši u obzir kaj je Varaždin kroz godine napravio s jednim običnim malo zelenijim grobljem…

  26. Ivek 26/05/2010 14:09 at 14:09

    Gle Karlovac je nastao kao vojni grad i bio je pola svoje povijesti samo i isključivo vojni grad i s time mislim na Zvijezdu. To je brend jer smo prva renesansna tvrđava napravljena u svijetu (kao šestorokraka zvijezda). Obnova je druga stvar, ali polako će nam biti dostupni strukturni fondovi EU pa će se i na tom polju dat nekaj napravit. Vojni turizam “puši” jako. Muzej turskih provala, oružja, života u tvrđavi… Ima toga.
    Ribolov i lov su sve skuplji i fensi sportovi koji dovode goste visoke platežne moći kod nas. Na Šumbaru su nedavno Rusi imali šaranski kup! Većina ih je spavala u ZG jer im je kod nas bilo dosadno. Kaj nam to govori?! Talijani su ti stare mušterije. ;)

  27. banija parlamentarna monarhija 26/05/2010 14:12 at 14:12

    Mi smo sad zbilja u 20 minuta otvorili tridesetak tema kojima bi se trebala baviti buduća strategija ili akcijski plan. Pa predlažem da pišemo gradu peticiju da nam se dodijeli 260.000 kn, može i bez PDV-a, a mi ćemo onda ustvrditi kome pripadamo, što ćemo saditi i gdje pecati

  28. Rakovac_do_Pekinga 26/05/2010 14:20 at 14:20

    Ivek, ma slažem se s tobom, ali bih to ipak držao “izvan” grada odnosno na Turnju, Starom gradu Dubovcu itd…može se napraviti balans između poštivanja i iskorištavanja vojne povijesti i laganog odmaka samog središta grada od toga…

    A kaj se tiče hrvatskih gostiju njima jednostavno treba ponuditi upravo prirodne ljepote, jer nikada nitko neće otić na 10 dana odmora u Karlovac, kao što nitko od nas nikada neće otići na 10 dana odmora u Bjelovar ili Osijek. More je za duge odmore, eventualno Gorski kotar za hipije i ostale koji se ljube s drvećem.

    Da se mene pita nama treba pet dobrih restorana na vodi (i bolja promocija Kvake, Mirne i Zelenog kuta koji već postoje), čiste rijeke, bolje izreklamirane manifestacije koje već postoje (bila mi frendica iz Splita pretprošle godine prvo na jazz festivalu onda na međunarodnom festivalu folklora i bila je totalno oduševljena i događajima i ambijentom Šanca i gradom, ali nikada za to nije čula i da je na prvo nisam pozvao ja, a na drugo frendica koja je plesala ne bi i dalje čula da to uopće postoji), osmišljena lovno-ribolovna ponuda i eventualni vikend aranžmani s izletima na Rastoke/Plitvice.

  29. Rakovac_do_Pekinga 26/05/2010 14:24 at 14:24

    I pod hitno nam treba solidan (ništa fensi, ništa skupo, nikakvo izmišljanje tople vode) kamp ili hostel, prije kamp. Jer prošle godine kad sam na Fejsu stavio reklamu za Dane piva mi se doslovno u sat vremena javilo 10-ak Talijana raspitujući se gdje mogu prespavat. Ali ih je zanimalo baš to. Neće plaćat hotel, nego ih zanima nekakav kamp ili hostelčić.

  30. Ivek 26/05/2010 14:32 at 14:32

    I kamp i hostel! Samoborski hostel nam može bit primjer! Znam iz prve ruke. A kamp je nužan jer ćeš imat uvijek hrpu gostiju koji će produžit ljetovanje u kampu zbog prirode, ugodne atmosfere i hrpu drugih razloga. I usmenim putem kamperi prenose iskustva. Nema bolje promocije.

  31. Rakovac_do_Pekinga 26/05/2010 14:41 at 14:41

    Ma naravno, može i jedno i drugo :) Al ono, uzevši u obzir recesiju, Hrvatsku u kurcu i sve to…za početak bi dobar kamp bio skroz okej.

  32. Gazza 26/05/2010 15:17 at 15:17

    Nije li uvaženi Skoko bio jedan od predavača na famonznom trustu mozgova u tomislavgradskom samostanu?

    U Osijeku su ovo radili sami Osječani…a po mom laičkom mišljenju radi se u svakom slučaju o marketinškom prelijevanju iz šupljeg u prazno da bi neki veleum pokupio lovušu.

  33. vlatko 26/05/2010 15:20 at 15:20

    Trebali bi potjerati te kvazi stručnjake sa njihovim brendom bez industrije i proizvodnje.

  34. Rakovac_do_Pekinga 26/05/2010 15:32 at 15:32

    Gazza – i, onak bez guglanja i podrobnog razmišljanja, koji su brendovi Osijeka i po čemu ti je prepoznatljiv ne računavši opće stvari tipa središte Slavonije ili Tvrđa (pokazalo se i da u cijeloj Hrvatskoj znaju za Zvijezdu ili četiri rijeke)? ;) I ne računajući Glavaša i Đapića :)

    S tobom se ne bih složio (a ovo proglašavanje stručnjaka kvazi stručnjacima ne bih uopće komentirao, rekoh već što mislim o hrvatskoj tradiciji pljuvanja iz fotelje po svemu i svima), Skoko je vrlo iskusan i stručan na tom području, a isti tim je radio brendiranje Samobora gdje su postigli odlične rezultate i Hvara gdje su imali početne rezultate a onda je stvar zeznuo sam Hvar žestokim poskupljenjem cijena zbog čega im je prošla godina bila jedna od najgorih ikad.

    Ostajem pri tome da je po meni ovo malo preskupo, ali sam projekt mi je u redu i još više mi je u redu (na stranu zezancija na početku) da je to radila ekipa u kojoj su bili i Karlovčani i ljudi koji s gradom veze nemaju. Jer tu je Banija u pravu, potreban je širi pogled na priču.

  35. Gazza 26/05/2010 15:34 at 15:34

    Ali, je li bio na trustu mozgova….čisto informativno?

  36. banija parlamentarna monarhija 26/05/2010 15:35 at 15:35

    Uopće nemam namjeru braniti tog Skoku, ali 1. ovo je brendiranje Karlovca u turističke svrhe. Ne proizvodne, industrijske itd. 2. Ne znam kako je u Osijeku ali ja sam siguran da Karlovac,unatoč tome što ima stručnjaka i ljudi koji se kuže u ove stvari, teško da bi sam to napravio. Ko što sam napisao, posvađali bi se svi na prvom pitanju kod sastavljanja upitnika. I nije mi čudno da netko sa strane radi brending, jer mislim da može biti objektivniji nego mi sami i vidi stvari drugim očima, onako kako bi ih vidjeli potencijalni turisti. Na stranu sada da li je to ova firma u stvarnosti i napravila ili je samo prepisala rješenja iz prilično opširnih upitnika koji su kružili gradom u ovu svrhu. Ali u suštini, ideja da brending radi vanjska firma kojoj je to uža specijalnost je potpuno u redu, razgovarati možemo o kvaliteti njihovog proizvoda ili cijeni

  37. Gazza 26/05/2010 15:35 at 15:35

    A priču o prelijevanju iz šupljeg u prazno mi je ispričala žena koja je vodila projekt brandiranja Osijeka.

  38. banija parlamentarna monarhija 26/05/2010 15:36 at 15:36

    heh, preduhitrio si me

  39. banija parlamentarna monarhija 26/05/2010 15:38 at 15:38

    super, onda je ta žena iz osijeka sigurno veliki marketinški stručnjak, kad je pametnija od cijelog civiliziranog svijeta

  40. Gazza 26/05/2010 15:38 at 15:38

    Sve 5, nek je radila vanjska firma, ali meni smrdi na još jedan tipično hrvatski ti-meni-ja-tebi projekt…daj Bože da i žanjemo nešto nakon brandiranja grada.

  41. Rakovac_do_Pekinga 26/05/2010 15:38 at 15:38

    1. Potpuno se slažem s Banijom

    2. Da, Skoko je bio na tome, no ne shvaćam baš pitanje. On im je vodio predavanje/seminar, dakle jedino mogu eventualno dobiti plusić jer su odabrali stručnjaka.

    3. Čovjek je doktor znanosti, docent na FPZ-u i u svakom slučaju jedan od vodećih hrvatskih PR stručnjaka. Možemo sporit o ovom ili onom, ali proglašavat ga “kvazi stručnjakom” je stvarno presmiješno. I to zato (možda ne ti, ali neki drugi) zato jer je predavao i hadezeovcima. Pa to mu je posao. Predavao bi im i ja da mi plate! :)

  42. Rakovac_do_Pekinga 26/05/2010 15:40 at 15:40

    I još nešto, sorry vlatko, ali meni su bezveze te stalne priče o industriji i proizvodnji. Naravno da je to golem problem i ovog grada i uostalom cijele ove države, ali nit se “industrija i proizvodnja” pokreću tako da se usred livade izgradi golema tvornica, nit bi trebali svi sjest i plakat i zaustavit apsolutno sve ostale djelatnosti i aktivnosti dok je gospodarstvo u komi.
    Pogotovo one koje upravo doprinose gospodarstvu, a sad koliko će i na koji način u stvarnosti doprinijeti, to u ovom trenutku ne zna nitko od nas.

  43. Gazza 26/05/2010 15:41 at 15:41

    Nije žena marketinški Einstein, ali recimo da je školovanija od “Skoka”…o poznavanju grada i svijeta da ne govorimo.

  44. Rakovac_do_Pekinga 26/05/2010 15:42 at 15:42

    Školovanija je od doktora znanosti? Svaka čast, imaš fensi društvo ;)

  45. Gazza 26/05/2010 15:43 at 15:43

    Mislim ja da si oni dijele puno opipljivije “plusiće”…sorry ali očita je moja visoka razina gađenja prema ljudima koji ovaj grad treatiraju osobnom prćijom….again, volio bih da jednom, onak, barem jednom osjetimo neku korist od svega toga.

  46. Gazza 26/05/2010 15:43 at 15:43

    Ma pusti sad Osječanku, da zna da je spominjem odrapila bi mi šamar.

  47. Gazza 26/05/2010 15:46 at 15:46

    A Skoko ima phd…ok onda je školovaniji od ove, ova ima samo magisterij. Respect Skoko, doktorat je bitch, :)

  48. Rakovac_do_Pekinga 26/05/2010 15:49 at 15:49

    Gazza – kaj se tiče osobne prćije i svega toga, tu prije svega potpuno dijelimo emocije. Međutim, mislim da postoji par razlika u našem mišljenju ili barem prezentiranju istog :)
    Prvo, ako ćemo pošteno – nisu svi takvi. Neki glavni nažalost jesu baš takvi, neki glavni nisu ali su “samo” nesposobni, a ima i onih koji zbilja pošteno rade – u cjelini je ocjena katastrofalna, tu spora nema, ali ne treba generalizirati ;)

    Ali, isto tako, kakvi god bili, tu su. Bezveze mi je pljuvanje po nekom u načelu pozitivnom projektu samo zato jer je “njihov” ;)

  49. Gazza 26/05/2010 15:52 at 15:52

    Ne, ne, to je samo moja frustracija prošlim vremenima…ne treba generalizirat u svakom slučaju.

  50. Rakovac_do_Pekinga 26/05/2010 15:52 at 15:52

    A kaj se tiče struke, nije to ni najbitnije naravno. Ali, eto, ako uzmeš primjer – Millenium je radio Samobor, Osječani su sami radili Osijek. Najiskrenije, ja za Samobor mogu reći neke stvari koje se mogu nazvati brendom. Za Osijek doista ne mogu niti jednu (mada znam dosta o njemu i lijep mi je i drag).

    Samo kaj je tu stvar baš u nastavku priče. “Četiri rijeke” mogu biti odličan brend uz čiste rijeke, aqua park na Korani, kampove na Korani i Mrežnici, nekoliko odličnih restorana na vodi, neki za mase i jeftini, neki fensi sa skupljim cijenama, s dobrim mjestima za ribolov, itd…

    Ali nisu brend na način “Karlovac ima četiri rijeke”. Da, i?

    E, nadam se da će se sad to razrađivati ozbiljnije…

  51. Gazza 26/05/2010 15:59 at 15:59

    Svima je u interesu da se ljudi u tranzitu počnu zadržavat u Karlovcu, da se privuku ulagači najšireg spektra, da se Zagrepčani ponovno dođu kupat na Koranu…ako projekt donose barem djelić toga pomakli smo se s mrtve točke.
    Ali za to su najbitniji ljudi, obrazovani, stručni, koji vole i osjećaju grad. Taj spoj je rijedak ko velebitska degenija u ovoj zemlji.

  52. Rakovac_do_Pekinga 26/05/2010 16:43 at 16:43

    Ma ja nekako uvijek mislim da nije valjda ova zemlja baš tako jadna i glupa…
    Mislim, je :(
    Ali ono, više zbog toga kaj su ljudi pasivni pa su “divlji” svugdje na vlasti.

  53. mike65 26/05/2010 18:40 at 18:40

    1. ciljano zadržavati i poslovno susretati – gdje? infrastruktura oličena razrušenim hotelom koji je imao sve kapacitete, a za čiju se obnovu nije mrdnulo prstom
    2. Karlovac nije poznat niti u hrvatskim razmjerima – naravno, jer se mediji koji se vide i čuju izvan Karlovca ne potiču, kad hoćeš snimit bilo što kvalitetno o KA nema love ili ima za bilmeze izvan Ka, ne podupiru se projekti koji prezentiraju grad izvan KA itd.
    Naravno, ponavljam, trebali su nam jako dobro plaćeni stručnjaci koji nisu Karlovčani da nam kažu ono što znamo već desetljećima. I nacrtaju znakić. Pozdravljam ovo visoko dostignuće hrvatskih znanstvenika.

  54. Maja222 26/05/2010 19:13 at 19:13

    Ja sam isto šokirana da ovim istraživanjem nije vraćeno vrijeme unatrag i da nakon što su nam prezentirani rezultati nismo ugledali obnovljeni hotel Korana i deset dokumentaraca snimljenih u proteklih deset godina.

    Daj jednom u životu serite sebi doma u bradu ne morate svima gadit život zbog osobnih frustracija. 50 normalnih komentara ali mora bit 1-2 pametnjakovića koji znaju samo srat po svima i od svih su pametniji a veze nemaju o čemu pričaju.

  55. vlatko 26/05/2010 19:22 at 19:22

    Taj dr. sc. Božo Skoko iz “Milleniuma i njegova bratija brendirali su zagrebački holding za 10 000 000 kuna ( a to nije mali novac) pa je holding sada u banani.Ne znam za Karlovac kako će biti.

  56. Rakovac_do_Pekinga 26/05/2010 19:48 at 19:48

    Nema potrebe za svadje i vrijedjanje, ali ni meni nije jasan poriv da se unaprijed pljuje.
    Vlatko – pa Holding si je sam kriv, nisu tu di jesu zbog brendinga
    ;) A i tak sad sve ovisi o ulaganjima, ima par ljudi koji su nam svima koji volimo ovaj grad trn u oku, ali ima i ljudi koji zele radit pa dajmo im barem na startu podrsku :)

  57. Gazza 26/05/2010 20:05 at 20:05

    Točno, Rakovac, pasivnost ljudi…ali to je već druga tema.

  58. Gazza 26/05/2010 20:16 at 20:16

    Tko nije vidio na drugom gradskom mediju, copy/paste-am:
    “Ako građani nisu ponosni na svoj grad, ne znaju činjenice o njemu, ne znaju to prezentirati drugim, nisu motivirani, ako su nezadovoljni … sve drugo pada u vodu jer svo što mi napravimo bit će šminka koja može privući goste i oni će otići. Ali, ako građani ne postanu nositelji tog identiteta, to je kratkoga daha! Kada se preklope razmišljanja i očekivanja građana i njihovo zadovoljstvo s očekivanjem publike izvana, onda grad može privlačiti turiste, investitore i manifestacije i biti grad brand – poručio je Skoko.”

    Svaka na mjestu…nije za 260 somova, ali je važno da ovo netko jasno i glasno kaže…

  59. Gogsyy 26/05/2010 20:17 at 20:17

    Ne bih htio nikoga vrijeđati, ali ne znam zašto me ove boje na znaku Karlovca podsjećaju na gay zastavu???

  60. Gazza 26/05/2010 20:22 at 20:22

    Rekli bi ti gay-evi da si latentno homofoban. :)
    Evo, baš guglam, nisu iste boje.

  61. Rakovac_do_Pekinga 26/05/2010 20:48 at 20:48

    Gazza, to je odličan citat, slažem se. I mislim da tu zapravo dobro stojimo, Karlovčani znaju dosta o Karlovcu i njegovoj povijesti, a i okej smo ljudi u tom kontekstu da budemo na usluzi turistima, gostima, prolaznicima, nismo u tom smislu hladni kao što nažalost ima gradova, nažalost čak i u Hrvatskoj kojoj bi iz mnogo razloga trebalo da bude otvorena, gostoljubiva i prijateljski raspoložena. Sve u svemu, mislim da tu okej stojimo, samo sada treba i vlast preći s riječi na djela i napokon osmisliti nešto konkretno.

    A znak nema veze s gay zastavom, ali što ga više gledam sve se više slažem s Ivekom :) I u biti mi nije baš nešto. Ali, s druge strane, puno su važniji konkretni projekti, još mi nikada nije palo napamet da odem u neki drugi grad zbog toga što eventualno ima baš dobar znak/simbol :)

  62. Ivek 26/05/2010 21:02 at 21:02

    Možda zbog znaka dio populacije postane gay! :D Pederčina imamo sasvim dovoljno već! :D Hahahahahaha…

  63. Rakovac_do_Pekinga 26/05/2010 21:18 at 21:18

    Ja mislim da su i jedni i drugi manjina koju treba poštivati :D Samo su ovi drugi malo (puno) napasni :D

  64. Lovac na jelene 26/05/2010 21:57 at 21:57

    Meni to sve izgleda kao prilagođena, na karlovački način knjiga: Emira Imamovića Pirke; Tajna doline piramida

  65. Rakovac_do_Pekinga 26/05/2010 22:25 at 22:25

    Da, Karlovac u stvarnosti nema četiri rijeke i Zvijezdu, tako da je to poprilično slično visočkim piramidama ;)

  66. Gogsyy 26/05/2010 22:26 at 22:26

    Ma znak je najbitniji dio grada. :))
    Niti ćeznak ljude privući niti potjerati.
    Može znak biti zlatom optočen i na ulazu u grad vijoriti ne znam kakove zastave ako sam grad nema sadržaje za ponuditi kojima će privući nekoga.
    -Dani piva-besparica vlada a na danima pive piva skupa kao da ju iz Japana uvozimo…
    -4 rijeke- Mrežnica nizvodno od D.Rese zagađena, Kupa-gradski odvodni kanal, stanje ribljeg fonda bolje da ni ne spominjem…
    -Zvijezda-ni pola Karlovčana ne može ući u trag naznakama ostataka zvijezde
    Ostaje nam samo jedna svjetla točka- HS
    A i zbog nabavke oružja teško da će netko zaglavinjati u Karlovac.

  67. Rakovac_do_Pekinga 26/05/2010 22:35 at 22:35

    Ja zbilja ne kužim kak vam se da toliko kukat i pretjerivat, bez zajebancije :)

    Dani piva – da, baš su prazni šatori svake godine, nema naroda, jadni nemaju love ;) (nije da se ne slažem da je preskupa, je)

    4 rijeke će riješit ISPA projekt i kolektori, ali ni sad nije baš situacija tako loša, peca se naveliko na svim rijekama ;)

    Zvijezda – e tu si u pravu, to nam je bolna točka, al jebiga, kaj sad, treba se okrenut budućnosti a ne stalno bit zaglavljen u istim pričama.

    Treba počet radit :)

    Uzgred budi rečeno, Karlovac godišnje posjeti 30-35 tisuća turista, a prosjek noćenja je za kontinent vrlo solidan.

    I još jednom, kak vam se da samo kukat? :)

  68. Ivek 26/05/2010 22:36 at 22:36

    Ak je tebi jedina svijetla točka firma koja pola proizvodnje fura na crna tržišta, firma koja plaća radnike prejadno dok se vlasnici šepire u najnovijim modelima autića, firma čiji vlasnici podmićuju uokolo onda si ti prijane moj lud!

  69. vlatko 26/05/2010 23:17 at 23:17

    He he stvarno morbidno brendiranje sa pištoljima iz HSS , kaj su to pištolji na vodu za štrcanje ili za nešto drugo.

  70. Rakovac_do_Pekinga 26/05/2010 23:38 at 23:38

    Ima Ivek praf nažalost kaj se tiče HS-a…
    Ali nisu oni u brendiranju, spomenuti su samo kao jedna od stvari koje su spominjali ispitanici iz ostalih hrvatskih gradova, srećom tek na šestom mjestu ;)

  71. Nick 27/05/2010 10:14 at 10:14

    Kapa dolje Skoki, majstor je stručan, zna sve o marketingu. Biti rado pozivani gost predavač i to za dobru pinku na Stanfordu nije mala stvar. Ok, malo se iskompromitirao u poslovima s vođenjem Bandićeve kampanje, pogotovo kad prethodno povučemo paralele s poslovima odrađenim za holding, i stoji da je to evidentno pomalo rodijačka veza, ali čovjek zna svoj posao. Karlovcu je ovo trebalo, ali što će od toga izaći i tko će biti nositelj evenata, tj. po kojoj cijeni i kojim uvijetima, to ćemo tek vidjeti. On je svoje napravio, malo preskupo naplatio, ali opet on je sam za sebe “brand” i zna si nabiti cijenu.

  72. SKArlovac 27/05/2010 11:15 at 11:15

    Po meni je ovo bilo besmisleno, platiti već što svaki Karlovčan zna.
    Tri su stvari prioritet:
    Zvijezda
    Korana
    Stari grad

    Zvijezda; legitimno zamijeniti objekte sa postojećim nositeljima stanarskih prava za objekte u vlasništvu grada (i to ne u zvijezdi), u potpunosti obnoviti te u njima napraviti u jutarnjim i popodnevnim satima gospodarske i edukacijske djelatnosti, dok se u večernjim satima zvijezda transformira u zabavni centar. dati pravo rada do 06 sati ujutro i staviti po jedan “defender” i jednu “maricu” na oba trga, te prije jutarnjeg radnog vremena jedan kamion čistoće koji bi oprao (i to ne pitkom vodom) sve tragove noćnih avanturista.

    Korana; IPA projekt riješit će glavni problem (zagađenost) a paralelno s njim (čitaj sada!) već razvijati plan i pripreme za gradnu infrastrukture koja će zadržavati pojetitelje ljetna 3 mjeseca u punom kapacitetu te pred i poslje sezonce po desetak dana u događanjima (dani piva itd)

    Stari grad Dubovac; uvrstiti u karlovački brend i kao takav otvoren za posjetitelje sa organiziranim sadržajima (baš me zanima koliko će vas doći ovaj vikend na sajam vlastelinstva).

    I obavezno početi proizvoditi Karlovačku mineralnu i običnu vodu. Zar smo debili koji imaju najveće resurse u državi, a ne znamo ih koristiti…????

  73. Rakovac_do_Pekinga 27/05/2010 11:22 at 11:22

    SKA – fina razrada :)

    Uvod: ne slažem se, ima mnoštvo komentara no to smo već temeljito raspravili pa da se ne ponavljam, ali ne slažem se nikako, objašnjeno je od strane nekoliko komentatora zašto.

    Zvijezda: izuzevši defendere odlična ideja, no za to treba jako puno i vremena i novaca pa se u prvi mah ipak treba orijentirati na druge prednosti

    Korana: slažem se, osim što na kraju pretjeruješ u broju noćenja i to strašno :) ali to je i nebitno, sama zamisao je svakako odlična. (a za noćenja pretjeruješ jer ne postoji kontinentalni grad s većim prosjekom noćenja od 1.8 – isto tako kako ti i ja nećemo nikada otić na 10 dana u Osijek ili Čakovec, isto tako nikada nitko neće u Karlovac i to je nešto skroz normalno)

    Dubovac: Isto dobra ideja.

    Voda: Nisam baš siguran da je situacija s resursima tako dobra i posebna kako neki pričaju, ali ako jest u svakom slučaju i to treba iskoristiti.

  74. vlatko 27/05/2010 11:38 at 11:38

    Ako majstori brendiranja Božo Skoko sa svojim šarlatanima i prodavačima magle uspije dovesti do toga da u Karlovačkoj amdinistraciji dođe do otpuštanja kao u Zagrebačkom holdingu ( jer će bankrotirati) onda ga sto posto podržavam.

  75. megalon 27/05/2010 11:51 at 11:51

    260.000 KUNA!?? Za što?!
    Brendiranje?! To mi zvuči kao opijanje brendijem! Tj. napiju poglavarstvo, pa će ono, kao pijani bogataš poklanjati tuđe novce koje su im bedasti građani dali na povjeru.
    Ovakvih hohštaplera i žmukljara poput toga Skoke se iznjedrilo zadnjih 20 godina toliko da mi je muka! Efektnije i za manje novaca bi im napravila ona pijana vračara iz Jonkeove ulice.
    Što je to “brendiranje” i može li mi netko objasniti? Znam samo da se radi o velikom zlu (a tu ne mislim ipak na brendi ili vinjak).
    I zašto nitko od svih tih stručnjaka, pročelnika, i dobro plaćenih neradnika iz općine ne može napraviti to?

  76. Lovac na jelene 27/05/2010 11:59 at 11:59

    Brendiranje – magla vel’ka magla.
    Da su poglavari pozvali desetak karlovčana i platili par kavica, i još nešto malo za pomeziti došlo bi ih 1.000,00 kn i dobili bi sve to…kaj netko izvana mora doći maznutu pinku i reći: imate 4 rijeke, Zvijezdu, Dubovac a da i puteve…tu s ekrižaju putevi, pa zna i baba s Orlovca…
    Da su me pitali rekao bi im to isto – zabadava…za 100,kn napisao bi i plakat

  77. Rakovac_do_Pekinga 27/05/2010 12:12 at 12:12

    Divim se ljudima koji se smatraju pozvanim da sve komentiraju i smatraju same sebe stručnjacima za sve. Posebno onima koji stvarne stručnjake i štoviše doktore znanosti nazivaju hohštaplerima ili prodavačima magle.
    Ovo je zbilja divna zemlja.

    Naravno, da su komentari pod imenom i prezimenom, nitko ne bi ni zucnuo.
    Kao što je upravo sad “cijela Duga Resa” šokirana poskupljenjem cijena odvoza smeća, a kad treba dat čovjeku podršku ostane sam samcat, a ostali valjda čekaju da se spoje na Internet.

  78. SKArlovac 27/05/2010 12:20 at 12:20

    zašto izuzevši defendere Rakovac?

    možda jesaam nepopravljivi optimist i lokalpatriot ali Rakovac ako daš ljudima sadržaje, smještajne kapacitete i neograničenu zabavu još uvijek postoji ljudi koji rađe idu na rijeke i sjediti u debelom ‘ladu a ne ići na goli uzavreli kamen i more masno od krema za sunčanje…a što se tiče prosjeka od 1.8 to bi se sa gore navedenim rješenjima poduplalo. jer ako uzmeš primat u kontinentalnom turizmu (a za Karlovac je to nedvojbena situacija – uz intenzivnu politiku razvoja turizma) onda imaš i takve rezultate.

  79. Rakovac_do_Pekinga 27/05/2010 12:24 at 12:24

    SKA – pa zato jer mislim da je u Hrvatskoj problem vandalizma toliko izražen (nije KA tu nikakva iznimka) zato jer imamo strašno loše zakone i provedbu istih. Budale postoje svuda, ali mislim da razlog što, recimo, u Beču te budale nisu tako izražene nije u defenderima u središtu grada ;)

    A ovo drugo – ma ja sam isto i lokalpatriot pa čak i optimist, samo što ja ne smatram taj prosjek lošim – on je jednostavno takav na kontinentu, taj najveći od 1.8 je u Varaždinu, Zagreb je na 1.65 a tu negdje je i Karlovac. Mi možemo i moramo povećati broj turista (trenutno ih je 30-35 tisuća godišnje što nije tragično, ali je bitno manje nego što Karlovac može), ali prosjek noćenja će uvijek biti tu negdje, može se malo podići, ali ne baš poduplati….

  80. SKArlovac 27/05/2010 12:28 at 12:28

    ma Rakovac, stvar je u tome, da defendere staviš tamo kao efekt zastrašivanja, pa neka i spavaju u njemu nasred trga samo da u trenutku mogu reagirati i da se zna da nema zajebancije.

  81. Rakovac_do_Pekinga 27/05/2010 12:29 at 12:29

    I isto tako možemo puno više na planu zarade od turista. Danas uglavnom šeću parkovima, pecaju, takve stvari, a od toga u biti nemamo ništa. Turanj godišnje posjeti nekoliko tisuća turista, siguran sam da bi brojka bila ista da je tamo ulaznica 10 kuna. Bilo gdje u inozemstvu je ponuda veća nego u Hrvatskoj i skoro sve se naplaćuje. Kod nas i ono malo što smo osmislili nudimo besplatno.

  82. Rakovac_do_Pekinga 27/05/2010 12:30 at 12:30

    A za defendere, opet, mislim da je u zemljama s manje vandalizma više stvar u tome kaj je kazna 5000 eura, a ne 150 kuna. Da plate čuvara parkova ili da par puta policajci pooštreno pripaze i da balonja koji je razbio lampu ili strgao klupu plati 5000 eura mislim da bi se problem jako brzo riješio, odnosno barem smanjio do razine na kojoj ga ima svaka zemlja, jer će uvijek postojati poneki debil.

  83. megalon 27/05/2010 12:38 at 12:38

    Rakovac, naravno da ne bih pisao pod punim imenom, jer bi me, npr. ovaj dr hohštapler mogao tužiti za ovaj izraz!
    Miomir Žužul, Damir Tipurić, su još par primjera, žmukljara i hohštaplera, koji su dobro unovčili svoju pamet, isto doktori, a napraviše veliku štetu gdje se god pojavili.
    Ne moram se ja bojati da ne kažem svoje mišljenje i suprotstavim se nekome tko je višeg obrazovanja, ako mi je toliko očigledno da krivo radi.
    Lovac na jelene je pojednostavnio o čemu se radi.

  84. Rakovac_do_Pekinga 27/05/2010 12:50 at 12:50

    megalon, pa u tom je zapravo i poanta. Mislim da bi komentari i rasprave trebali biti na razini koju bismo imali i u razgovoru u četiri oka ili pod imenom i prezimenom. Zašto anonimno koristiti nešto za što bi čovjek mogao biti tužen?
    Ako sam uvjeren da je netko lopov onda ću to reći i pod imenom i prezimenom, a ako nisam neću ga za to prozivati ni anonimno.
    Ljudi su po mom mišljenju malo krivo doživjeli cijeli Internet kao poligon da se iživljavaju na svemu, svima i svačemu.

    A ovaj nastavak je već druga priča i tu se jednostavno ne slažemo, ali je to tvoje mišljenje na koje imaš pravo (kao i ja na svoje). Ne znam gdje je očigledno da Skoko krivo radi – bez da ga posebno branim, ali čovjek em je stručan, em je upravo ovaj posao vrlo uspješno već odradio za dosta firmi pa i poneki grad.
    I općenito je lako reći “to znamo i mi”, samo je problem što u Hrvatskoj ljudi općenito misle da sve znaju, ali u stvarnosti to nije tako. Ista ekipa je radila i brendiranje Samobora i Hvara, ne vidim baš ništa loše, čak naprotiv, da se za takav projekt uzmu ljudi sa strane, jer oni često bolje vide stvarne prednosti i stvarne nedostatke. Premda sam i ja rekao da mislim kako je svejedno malo preskupo (iako ne tako strašno).

  85. Ivek 27/05/2010 13:14 at 13:14

    Iskreno, razni PR spineri, manageri i ini čarobnjaci prodaju maglu i to za velke novce. Mislim da to najbolje dočarava onaj vic o mravu i cvrčku kada cvrčak zaposli jedno 10 novih ljudi da povećaju mravovu produktivnost i to na kraju završi tako da se mravu uruči otkaz. :p

  86. megalon 27/05/2010 13:15 at 13:15

    Anonimnost daje i kreativnost, te slobodu mišljenja. Demokracija na djelu. Tako je u nas. “Demokracija” je u nas evo, ovakva! Pod navodnicima. Istina se može ponekad izreći samo anonimno, pod imenom i prezimenom ne!
    Kod nas se za izrečenu istinu buše gume, razbijaju prozori, prebijaju ljudi, otpuštaju sa posla, pa i ostanu bez glave!
    Demokracija da, ali ne da svatko lupa kako hoće! To si mislio?

  87. Rakovac_do_Pekinga 27/05/2010 13:19 at 13:19

    E to sam mislio da ;)

  88. vlatko 27/05/2010 13:57 at 13:57

    He he he he :Izvine ali moram se nasmijati. Naime brendisti iz Zagreba i gradska uprava Karlovca nakon brendiranja imaju domijenjak u hotelu Korana

  89. mki 27/05/2010 14:05 at 14:05

    Kineza treba brendirati. Jedini tura mikrofon Jeliću. :D

  90. jalos 27/05/2010 14:11 at 14:11

    Apsolutni se slazem sa megalonom i lovcem. Pa cemu sluzi 150tak zaposlenih ljudi u Gradu?? Zar nitko od njema ideje kako brandirati Karlovac. Ovakav posao bi trebao ici nekom od njih ili nekoliko njima za sto bi bili placeni sa svojom uobicajenom placom.
    A ne placat nekima 260.000 kuna.

  91. MDC 31/05/2010 20:43 at 20:43

    predpostavljam da se i dosta komentatora složilo kako , zamislite, grd je sagrađen u obliku zvijezde i, eto još jednog otkrića, zvijezda je sagrađena na obalama dvije anedaleko još dvije rijeke. sjećate li se priče: Car je gol.
    grad susreta: kojih susreta u malenom preskupom hotelu, Carlstadu i Europi?!
    zakaj onda domjenke i pizdarije gradske vlasti ne rade u Karlovcu nego na Muljavi (he he prigodnog li imena), a za sve konferencije na koje dolazi preko 50 ljudi mora se organizirati u Zagrebu Rijeci ili Opatiji. misli li se na susrete mladih?! gdje će mladi odsjesti, u jednom od tri navedena hotela ? gdje će se odvijati susreti: u knjižnici za mlade, CZM na Gazi ili Grabriku (svi zajedno nemaju 150 mjesta kapacitet) i kud će izaći navečer, u Papas i Edison?
    možda se misli na susrete poljoprivrednika na placu ili prijepodnevne susrete kordunaša petkom kad dođu sa svojim Ladama i Kadetima u Kaufland po šeceraj?
    možda se misli na susrete na Danima Piva kad se glave gradskih tinejđera susreću sa bocama šakama i nogama prigradskih derana ?

  92. Ivek 14/10/2010 09:09 at 09:09

    Jeste čuli novost? :D Skokina firma s gradom ZG imala isti dogovor ko FIMI media s državom. ;) Hehehehehehehehe…

  93. vlatko 14/10/2010 09:21 at 09:21

    Ovakav znak malo dijete nacrta .Kad nezna sta ce onda u sredini nacrta kružić ili točkicu.
    Dajete molim vas dotični je dr.sc. samo čega?

  94. Gustav 14/10/2010 09:57 at 09:57

    Da nadopunim Iveka
    http://www.zagrebancija.com/hr-fokus/millenium-promocija-radi-isto-sto-i-fimi-media_307550
    No i autor Bujanec je biser hrvatskog novinarstva, tako da to treba još provjeriti

  95. megalon 14/10/2010 10:50 at 10:50

    Evo, sada kada 5 mjeseci poslije, kad ovo sa Fima mediom izlazi na vidjelo, možemo zaključiti da je Jelić morao po partijskoj direktivi angažirati ovu Milenium promociju, koja je ustvari – isto to.
    Brendiranje!? Kaj god!

  96. Cleo33 14/10/2010 12:39 at 12:39

    Zaboravili ste spomenuti da je prije Skoke plaćeno još 250 tisuća kuna za brendiranje Starog grada Dubovca. A za te novce “stručnjaci” tipa Skoke rekli su: “na Dubovcu treba bit kafić, restoran, kulturni sadržaji…….(‘???!!!) Svaka čast našoj vlasti dati 500 tisuća kuna da bi nam veliki stručnjaci rekli sve što i osnovnoškolci znaju. koliko se novih sadržaja moglo pokrenuti s tim novcima?!

  97. megalon 14/10/2010 13:22 at 13:22

    Evo, sad kada smo saznali i ovaj podatak, predložio bih da sa ovom informacijom netko ode u državno odvjetništvo (a može im i anonimno prijaviti, mislim da imaju i email) pa neka probaju pokrenuti postupak.

  98. SKArlovac 14/10/2010 13:25 at 13:25

    MEGalon-uzmi tekst i pošalji sam.Imaš anonimnu prijavu…

Morate biti logirani da bi mogli komentirati Prijava