1. ŽNL juniori
20. kolo
Draganić – Oštarije 4:0
Ogulin – Mladost (ZO) 3:1
Duga Resa – Cetingrad 5:1
Ilovac – Croatia ´78 1:3
Slunj – Dobra (SP) 1:0
Zrinski Ozalj slobodan
Croatia´78 17 15 1 1 58:19 46
Ogulin 17 11 2 3 63:22 38
Ilovac 1812 2 4 43:18 38
Duga Resa 18 9 5 4 44:26 32
Dobra (SP) 18 10 1 7 44:22 31
Zrinski Ozalj 18 7 3 8 30:27 24
Slunj 16 6 2 8 25:37 20
Mladost ZO 18 5 4 9 42:57 19
Cetingrad 18 4 3 11 29:54 15
Draganić 19 3 2 14 20:59 11
Oštarije 19 2 1 16 12:72 7
2. ŽNL juniori
18. kolo
Josipdol – Vrlovka 5:1
Vatrogasac – Mostanje ALL odgođeno
Frankopan – VOŠK 8:1
Petrova gora – Krnjak 0:5
Mladost (R) slobodna
Krnjak 15 10 4 1 55:17 34
Frankopan 17 8 4 5 32:21 28
Mostanje ALL 15 7 6 2 50:20 27
Mladost (R) 16 8 0 8 52:41 24
Petrova gora 16 7 1 8 31:47 22
Josipdol 16 7 0 9 32:34 21
Vrlovka 15 6 2 7 41:36 20
VOŠK 16 5 1 10 35:62 16
Kupa 9 5 0 4 29:33 15
Vatrogasac 16 2 2 12 23:70 8
Kvalitetna liga pioniri
19. kolo
Croatia ´78 – Karlovac II 2:2
Cetingrad – Eugen Kvaternik 1:2
Vojnić ´95 – Ilovac 1:4
Draganić – Slunj 1:3
Ogulin – Zrinski Ozalj 7:0
Dobra (SP) slobodna
Naknadno odigrano: Eugen Kvaternik – Vojnić ´95 7:1
Ogulin* 18 15 1 2 62:29 46
Karlovac II 18 12 1 5 50:20 37
Slunj 17 11 1 5 47:25 34
Cetingrad 17 11 0 6 55:36 33
Dobra (SP) 17 10 1 6 72:30 31
E. Kvaternik 17 10 1 6 47:22 31
Croatia ´78 17 8 1 8 42:44 25
Ilovac 17 7 0 10 28:52 21
Vojnić ´95 17 3 2 12 33:64 11
Draganić 18 3 0 15 28:90 9
Zrinski Ozalj 17 0 2 15 10:64 2
* osvojio naslov prvaka
1. ŽNL pioniri
19. kolo
Mladost (R) – Korana 5:0
Kupa – Mrežnica odgođeno
Oštarije – VOŠK odgođeno
Mostanje ALL – Krnjak 3:4
Plaški – Josipdol 9:2
Mladost (ZO) slobodna
Mladost (R)* 17 16 0 1 94:19 48
Mladost (ZO) 17 12 1 4 85:26 37
Plaški 17 12 0 5 88:39 36
Oštarije 16 11 1 4 68:22 34
Krnjak 17 10 2 5 61:39 32
Mrežnica 16 7 4 5 54:32 25
Korana 18 6 1 11 59:88 19
Josipdol 17 4 2 11 29:69 14
Kupa 16 3 1 12 46:62 10
Mostanje ALL 18 3 1 14 41:104 10
VOŠK 15 1 1 13 14:137 4
* osvojila naslov prvaka
Kvalitetna liga mlađi pioniri
19. kolo
Croatia ´78 – Karlovac II 0:8
Cetingrad – Eugen Kvaternik 3:1
Vojnić ´95 – Ilovac 1:4
Draganić – Slunj 0:6
Ogulin – Duga Resa odgođeno
Dobra (SP) slobodna
Naknadno odigrano: Eugen Kvaternik – Vojnić ´95 2:2
Karlovac II 18 16 1 1 107:17 49
Ilovac 17 15 1 1 89:12 46
Cetingrad 17 12 0 5 75:25 36
Ogulin 17 11 2 4 72:23 35
Slunj 17 9 2 6 63:46 29
Duga Resa 16 7 1 8 44:49 22
Vojnić´95 17 6 4 7 36:49 22
E. Kvaternik 17 4 2 11 34:55 14
Croatia ´78 17 2 3 12 15:66 9
Draganić 18 2 1 15 9:93 7
Dobra (SP) 17 1 1 15 28:134 4
1. ŽNL mlađi pioniri
18. kolo
Mladost (R) – Korana 0:4
Mladost (ZO) – Vrlovka nije igrano
Petrova gora – Vatrogasac odgođeno
Oštarije slobodno
Mostanje ALL slobodno
Kupa slobodna
Naknadno registirano: Vrlovka – Oštarije 3:0 b.b. jer gosti nisu došli
Korana 15 12 2 1 73:17 38
Vrlovka 14 10 2 2 72:18 32
Mostanje ALL 15 10 0 5 65:25 30
Kupa 15 9 0 6 55:44 27
Vatrogasac 13 6 1 6 25:25 19
Petrova gora 13 6 0 7 40:56 18
Oštarije 15 5 1 9 41:39 16
Mladost (R) 14 2 0 12 12:72 6
Mladost ZO 14 1 0 13 11:93 3
ŽNL limači
19. kolo
VOŠK – Duga Resa 0:12
Vrlovka – Slunj odgođeno
Ogulin I – Karlovac II 12:0
Ogulin II – Karlovac I 1:23
Vatrogasac – Ilovac 0:15
Zrinski Ozalj slobodan
Naknadno odigrano: Ogulin I – Ogulin II 9:1
Karlovac I 16 13 1 2 149:21 40
Ogulin I 17 13 1 3 103:27 40
Duga Resa 18 12 1 5 89:27 37
Vrlovka 16 10 4 2 81:22 34
Ilovac 17 9 3 5 68:33 30
Karlovac II 16 8 2 6 84:53 26
Slunj 15 8 0 7 50:57 24
Zrinski Ozalj 17 7 0 10 47:51 21
Ogulin II 18 3 0 15 32:150 9
VOŠK 17 2 0 15 22:136 6
Vatrogasac 17 1 0 16 20:169 3
Goran Tomičić
kakova je to liga ŽNL limači.Kome to treba,a koliko to košta?Nisam protiv klinaca ali ovo je smiješno,skupo smiješno.Ustvari kakove su to lige sa pionirima i limačima.Ovo odgođeno,ono odgođeno,slobodan ovaj,slobodan onaj,ma koga to županijski savez vara,sebe same.Vjerovatno nema novaca pa se mulja i lažira onima gore ,a niko nema petlje reč da ovako više neide.Lako je sa onima koji pobijeđuju,a kaj je sa klincima koji dobivaju 10 i više golova,kako ih motivirat da ostanu u nogometu,jer i među njima vjerovatno ima itekako talentiranih.Ma di je kraj glupostima?
Gregor, a honorari sudaca!? Utakmice pionira i limača trebali bi suditi treneri (uvijek gost), a ne da se na ime toga prazni klupska blagajna.
Općenito bi suci trebali biti sportski volonteri kao i svi ostali koji bi u nižim rangovima skupljali “staž” i iskustvo pa ak nešto vrijede nek idu u više rangove suditi za lovu.
Najbolje je još kad ih pošalju da sude utakmice iz najudaljenijih mjesta pa te troškovi putovanja koštaju i više nego njihove dnevnice.
A nerijetko na tekmi ispada da upravo oni o nogometu nemaju pojma.
Znao sam vidjeti kada doslovno rasplaču klince svojim lošim suđenjem.
Ne jednom su upravo oni svojim neznanjem znali isprovocirati obje momčadi i dignuti tenzije na inače mirnoj utakmici u kojoj između domaćih i gostiju nije bilo niti najmanje iskrice.
U 1. Žup. ligi treba putovat na utakmice seniori- juniori,pioniri- mlađi pioniri.Limači moraju biti jer je to početak svega npr.prijateljstva i sl.Osim toga roditelji limača su najbolje platiše i prevoznici.Netko će reć da nema djece.ma ima ima.Pitanje je samo dal će im klub za poćetak dat kakvu opremicu.Problem treninga kolko se trenira tko vodi djecu i sl.Problem su i treneri,pa traže mjesećne plaće kao koji rade po 10 sati i više na baušteli.A bogme i suci deru. Ima puno stvari za napredak. p.s.pozdrav starom dizdiju
ne kužim, kaj, limači ne bi trebali igrat zato jer neki gube? pa jedna od osnovnih poanta sporta (ne jedina, ali itekako bitna) je – natjecanje.
Ne znam kako gdje, no znam za slučajeve gdje treneri s klincima rade ko volonteri bez i jedne kune.
A to da klinaca ima…
NEMA.
Ima… U Karlovcu koji broji ipak nešto više stanovnika pa možeš očekivati i da će skupiti dvadesetak klinaca(isto vrijedi i za D.Resu).
Po selima i manjim mjestima, nekoliko mlađih pogona je utopija.
Pogledajte si malo službene vijesti nskž gdje se navode kazne.
Najčešće kazne su zbog toga šta ekipe ne započinju s 11 igrača i što na klupi ne sjedi licencirani trener.(uz suzpenzije zbog nepodmiravanja troškova sudaca i delegata…)
…. nogometni propisi i pravila za niže lige ipak će morat olabavit jer se samo tako može iz ove situacije.
Mlađi pogoni nisu hrvatska izmišljotina, uvjet su svuda. Ne kažem da nema i nekih drugih uvjeta koji su pretjerani.
Po meni je rješenje vraćanje Treće lige, što je ove godine itekako potrebno i zbog činjenjice da bi 2. ŽNL trebala biti brojnija od 1. ŽNL što je pomalo smiješno u situaciji kada sezonu nisu završila dva kluba zbog financija. Ako se vrate Radnik, Plaški i Eugen Kvaternik, 2. ŽNL bi imala 18 klubova!
Ne može se imat i “ovce i novce” (koliko god malo neumjesna usporedba bila budući da o novcima i pričamo). Treća liga kao nekad, sa 6 do 8 klubova i s najminimalnijim uvjetima. Pa tko zaista nema nikakvih mogućnosti da bude barem mrvicu ozbiljan klub, a ljudi bi se bavili sportom, tu je Treća liga. Tko želi napredovati, morat će napredovati i u uvjetima.
@KLC
Kaj se tiče uvjeta, neki drugoligaši ih imaju bolje neg prvoligaši.
No…
Možeš ti stvoriti uvjete, možeš naći lovu, pozlatiti igralište i ostalu inrastrukturu, riješiti licence za trenere, naći volontere za održavanje igrališta i opreme…
No klince ne možeš stvoriti.
Jednostavno ne.
A pretpostavka “ozbiljnosti” i uvjetovanje klubovima se nekak najviše forsira upravo s mlađim pogonima.
Nema veze, ne kažem da nemaju.
Zato je Treća liga dobro rješenje. Bez uvjeta, osim onih minimalnih za normalno održavanje utakmice.
A ako je neki klub čista rekreacija za dvadesetak 30-godišnjaka (nema u tome ništa loše, dapače!) onda je to to. Ako u Netretiću nema 15 klinaca koji se žele bavit nogometom (namjerno sam odabrao sredinu koja nema klub, da se netko ne uvrijedi) onda isto tako nema razloga da Netretić ima nogometni klub, osim na rekreativnoj bazi. A, ako je na rekreativnoj bazi, onda neka igra Treću ligu.
Još jednom ponavljam – ne govorim o nekim drugim uvjetima koji jesu pretjerani.
Gregor ovakova liga treba prvenstveno djeci da ne gube vrijeme pred kompjuterom televizijom i sl. glupostima kao neki. Kaj bi bio sretniji da tako nečega nema?? A bit stvari je da djeca koja preko tjedna treniraju, za vikend odigraju utakmicu gdje razvijaju takmičarski duh. Rezultati su šareni jer igraju djeca od 6-10 godina starosti i normalno da su djeca koja duže igraju zajedno bolje uigrana, a gdje ima više 10-godišnjaka imaju i bolji rezultat. No ovdje rezultat nije presudan već da djeca igraju i osjete kako to u biti izgleda. Molim te dođi na jednu takvu utakmicu ili još bolje jedan od turnira limača pa ćeš najbolje vidjeti koliko to djeca vole i koliko uživaju u nogometu, a mi roditelji se družimo. Ne znam tko normalan može imati nešto protiv. Možda si nešto shvatio!?
jiva tako je,osim toga tko ne sudjeluje na bilo koji način teško može znat što je to
Ma ljudi..
Sve je to sjajno…
Podržavam prvi.
No uvjetovanje u vezi ranga natjecanja prema ekipama mlađih…
Moj primjer…
4 škole u okolici…
Brat bratu tridesetak učenika. + –
Ajd nek bude pola(15 muških)..
Od njih postotak dovoljan za sastav jedne momčadi koji su zainteresirani za nogomet???
Magijom???
Zašto ograničavati klubove s 50 i višegodišnjom tradicijom natjecanja uvjetom da moš imat klince…
Mogu ih imati Karlovac, D.Resa i prigradska naselja gdje se radi o nekoliko tisuća ili desetina tisuća stanovnika…
Kod nas, gdje se radi o nekoliko stotina..
Ugasi sve….
A ograničavaju se u čemu?
Kako uopće može napredovati klub koji nema klince?
Uostalom, čini mi se da se pomalo priča napamet. Jel bi mogao dobit primjer kluba čije je napredovanje zaustavljeno zato jer nemaju djece? A inače su baš vrlo kvalitetni nogometaši? Koji je klub u zadnjih X godina spriječen da ide u viši rang zbog djece? Možda se varam, ali prilično sam siguran da je odgovor – nijedan. Jer je to i logično. Ako nema djece nema ni mladih. Ako nema mladih nema ni ozbiljnije kvalitete. Jednako tako kako u Dugoj Resi i u Ogulinu ima djece, a u “Netretiću” (kad je već uzet za primjer) nema, isto tako će 11 (ili 20) odabranih Dugorešana i Ogulinaca UVIJEK biti bolje od 11 Netretićana. Dakle, problema nema.
Podsjećam, za to sam da se uvede Treća liga bez ikakvih uvjeta, odnosno da u najnižem rangu djeca nisu uvjet. Ali samo u najnižem.
Btw, podsjetit ću i da već sad u najnižem rangu do tog uvjeta uopće ne drže, znači vjerojatno su htjeli motivirat klubove, ali nitko nije zbog toga izbačen, naprotiv, tri kluba igraju bez ijedne mlađe kategorije – Rakovac, Šišljavić i Dobra Novigrad
Bravo Klc,kada je več Netretić uzet za primjer,zakaj npr. Karlovac 2 ne bi nastupil ko Netretič.Naravno mislim na klince.A da usput odgovorim i Jiva 07.Ma sve je to ok,samo mislim da bi trebalo i klince razvrstat u neke izjednačenije lige.Mislim da se slažeš sa mojom teorijom da klinci iz Nk Karlovca nemogu bit u istom rangu sa klincima Nk Ogulin i na kraju rezultat 1:23.Ipak je u pitanju i kvaliteta i uvijeti a i stručna trenerska ekipa u odnosu na Ogulin.I,slažem se sa Frensijem,čemu uvijetovat opostanak nekog kluba u nekm rangu zato jer nema klinaca.Jesmo amateri-JESMO,jesmo siromaki-JESMOJesmo ko Grčka-JESMO,možda i gori al neče priznat.Pustimo i dečke i klince neka igraju.Ko vrijedi i onako bu prošal u viši rang,a neki i u profesionalce.
Diste i ja sam nekad bil dio toga i moj čale nije plačal da ja mogu igrat bez obzira izgubili ili ne.
Ali bila su to neka druga i poštenija vremena.
KLC, kad se nađemo u živo, nastavit ćemo o ovome..
Prek medija i komentara je to malo besmisleno.
Ja sam i dalje uvjeren da si ti definitivno u krivu zbog nepoznavanja stvarnog stanja na terenu i razmimoilaženja s zahtjevima i mogućnošću ispunjavanja istih…
Ti si sudjelovao u radu većeg, ja u radu manjeg kluba.
Pogledi na probleme u njihovu radu nam nisu i ne mogu biti isti.
gregor, donekle imaš pravo za izjednačenije lige, ali problem je u tome što nema puno limača. liga ima 10 momčadi ak se ne varam, i od toga Karlovac, Ogulin i Ilovac imaju po dvije (možda griješim ali ne puno, dakle to je otprilike to). Uz to, a što je na tragu ovog tvog s Netretićem, Karlovac daje nekoliko limača za VOŠK.
što se tiče ostalog, i dalje “ignorirate” dvije-tri najvažnije točke:
1. postoji li klub koji nije mogao napredovat zbog toga što nema klinaca? NE POSTOJI. Jer oni koji nemaju klinaca nemaju ni ozbiljne seniore, to je čista logika. Klub bez klinaca nema budućnosti (opet čista logika), samim tim nema šta žalit za nekakvim “napredovanjem”.
2. pravilo o klincima postoji na papiru ali NA NJEMU NITKO NE INZISTIRA u najnižoj ligi. u ovom trenutku normalno igraju tri kluba bez klinaca.
3. govorim isključivo o klincima, rekao sam par puta da neki drugi uvjeti jesu pretjerani